Årlige ro og madpakketur med " GFR"
Søndag den 3. August var der indviteret til den årlige ro og madpakketur med GFR.

Efter den opligatoriske rotur, havde Hans Jørgen røget ørreder og lavet æggestand.

Mogens Larsen havde gjort et nyt forsøg med at lave rygeost, og med stort held.

Der blev spist godt af alle 16 deltagere, så alle fade blev tømt.

Og så var der kaffe og ostemadder med grevefedt og stærk ost.


Igen en hyggelig dag sammen med gode venner i Fredericia Roklub.